Snakeware groeit ruim 40% eerste helft 2018

SNEEK

Het vanuit Sneek opererende Snakeware zag haar omzet in de eerste helft met maar liefst ruim 40 procent groeien,.

In het huidige tijdperk van digitale transformatie en snel veranderende klantverwachtingen weten opdrachtgevers de inzet van Snakeware goed te waarderen. Dit van origine Sneeker bureau voor digitale media bedenkt, bouwt en beheert manieren om digitale marketing en e-commerce prestaties te verbeteren. Hiermee boekte het, in 1995 opgerichte, bedrijf een halfjaaromzet van ongeveer 2 miljoen euro. Een stijging van maar liefst 40% ten opzichte van 2017.

Via een uitgekiend pakket aan diensten ondersteunt Snakeware haar opdrachtgevers bij het realiseren van hun marketingdoelstellingen via online en interactieve mediakanalen en concepten. Het vakgebied van Snakeware richt zich grotendeels op het verkrijgen en benutten van waardevolle klantdata en het opbouwen van een duurzame relatie met nieuwe en bestaande klanten. Dit door relevante en resultaatgerichte digitale producties op iteratieve wijze samen met haar opdrachtgevers te realiseren.

,,Wij zien een versnelling in de vraag naar onze producten en diensten. De opening van ons kantoor in Amsterdam draagt daar zeker aan bij”, vertelt een enthousiaste Ate van der Meer, CCO bij Snakeware.

Snakeware realiseert sinds 1995 toonaangevende digitale producties die bedrijven een duurzaam concurrentievoordeel opleveren. Dat doet de digital specialist onder meer op basis van haar eigen breed inzetbare data driven software platform, waarmee relevante digital experiences gecreëerd en geactiveerd kunnen worden.